قصص و روايات

أبشع جريمه في تاريخ البشرية ?✋

أبشع جريمه في تاريخ البشرية ?✋ #الزوجه:كنت داخلة أنام عشان عندي شغل الصبح بدري افتكرت إني نسيت اغسل المواعين، دخلت المطبخ كانت الساعة حوالي ١١ ونص، وقفت أغسلهم وكان في حلة على البوتوجاز لفيت عشان اخدها اغسلها لاقيت عليها خيال أسود ببص ورايا ملقيتش حاجة استغربت وكملت عادي بلف أخدها لاقيت الخيال ظاهر تاني فضلت مركزة معاه اشوفه هيتحرك ولا ...

أكمل القراءة »

جارتي اتجوزت جوزي الجزء الثالث

فاتن :اه صحيح ثواني وراحت خبطت عليها دعاء :اي ده فاتن انتو لسه صاحين فاتن :اه احمد صحي وجعان ما تيجي تكلي معانا دعاء :معلش انا هموت وانام فاتن :بجد هزعل منك تعالي يالله دعاء :والله بجد مش جعانه معلش سامحني فاتن :اللي يريحك عايزه حاجه دعاء :اه انا اللي هعمل فطار الصبح فاتن :تمام ياقلبي تصبحي علي خير دعاء ...

أكمل القراءة »

جارتي اتجوزت جوزي الجزء التاني

فاتن : انت طلعت يا احمد دعاء جاريتنا الجديده احمد فوزي احمد : اه اهلا وسهلا بعد اذنك عشان غير هدومي دعاء : اه اتفضل حضرتك فاتن : ما لك يا بنتى واقفه كده يا ليه دعاء : ما كانش ادخل معاكي واحد جاي من شغل وعايز يريح جسمه مكنش ينفع ادخل معاكي فاتن :بلاش تكبري الموضوع كده هاروح بس ...

أكمل القراءة »

عمرو سمير.. مشوار فني قصيـ ــر ورحيـــل مفاجـــئ ســبب صــ ــدمة لكل محبيه

بدأ المذيع والفنان عمرو سمير، حياته كممثل وهو في سن العاشرة من عمره حيث شارك في فيلم “القتل اللذيذ”، أمام الفنانة ميرفت أمين، إلى أن عاد إلى الساحة من خلال عمله كمقدم برامج، بعد دراسته بكلية الإعلام وبعد تخرجه شارك في تقديم العديد من البرامج أشهرها برنامج “شبابيك”. سافر المذيع والممثل الراحل عمرو سمير إلى إسبانيا بصحبة أصدقائه المقربين منذ ...

أكمل القراءة »

يا بنتي حرام عليكي العريس الكام ده

-يارب تكوني ارتاحتي كدا يا بنتي حرام عليكي العريس الكام ده تقدري تقوليلي ده عيبه اي ده كمان رحمه :امي بالله عليكي ده انتي عارفه شرطي عشان اتجوز أن الشخص يكون بيصلي وميقبلش حاجه حر؛ ام عليا او على نفسه اي كتير ناديه :يا بنتي مش كتير بس مفيش حد كامل انتي عارفه ان الكمال لله وحده يبقى لازم تتنزلي ...

أكمل القراءة »

أحببت شيطان الحلقة الثانية

رواية أحببت شيطان الحلقة الثانية هر*بت !!هر*بت يعني ايه يا ست انتي ومسك ابو ريم في الست واتخانق معاها ….بس اخوات الكوافيرة مسكوا ابو ريم وضر*بوه …..قدرت أنا اركب اقطع تذكرة واركب القطر واروح الإسكندرية …صاحبتي عايشة هناك وهي هتساعدني …. نزلت من القطر والناس بتبص عليا بصدمة …تجاهلتهم ….وقررت اركب تاكسي يوديني للعنوان بس اتصدمت لما لقيت الفلوس وقعت ...

أكمل القراءة »

أحببت صعيدي منفصم الشخصيه الحلقة الثانية

أحببت صعيدي منفصم الشخصيه الحلقة الثانية فتحي. المأذون وصل يا سعاده البيه صقر بابتسامه جانبيه. كويس خلينا نخلص جويريه دمعه من عنيها نزلت لكنها بتردد بداخلها لاتحزن أن الله معنا صقر بحده. ياله ياعروسه جويريه. حاضر المأذون كتب الكتاب صقر. ياله بينا جويريه ماشيه وراءه بخوف ورفعت رأسها وبصيت له بيمشي بهيبه وغرور شاب وسيم جدا كبير عيله المحمدي صقر. ...

أكمل القراءة »

المغرور والدلوعة الحلقة الثانية

رواية المغرور والدلوعة الحلقة الثانية وصلت حياه وصقر الي الصعيد…… كان في استقابلهم ناس كتير من اهل عائلة الهلالي ? صقر : عجبك كده أهو الناس هتكلم علينا من انهارده بسببك . حياه : نعم نعم ويكلمو بسببي ليه ان شاء الله. صقر : يعني انتي مش عارفه ان لبسك دا مينفعش هنا في صعيد . ( حياه كانت لابسه ...

أكمل القراءة »